HTML

Minecraft panel program

Egy hatalmas lakótelepet építek, kockáról kockára. Érdekesebb mint gondolnád, nézz körbe!

Friss topikok

  • Jován Szabolcs: Szia le lehet tölteni valahonnan? Vagy van valami letölthető panelház minecraftra? (2017.02.24. 11:10) Hetedik nap

Címkék

Archívum

Második nap

2013.04.22. 22:25 Wurgar

2 nap 01.png2 nap 02.png2 nap 03.png 

Második nap sokat haladtam, kiderült kétszer is elszámoltam a ház hosszát. Ezért van ez a sok függőleges oszlop. Most már jónak tűnik.

Rájöttem, hogy lehet csak monoton beton házak, de túl ronda, ha nem teszek rá díszt. Nem akartam nagyon extrémet, azt akartam illeszkedjem a panelhoz, így függőleges sort húzok minden lakás közé.

Egy lépcsőház teljesen kész a 6-ból (1 lépcsőház= 2 lakás sor vízszintesen mind két oldalon + maga a lépcsőház ami felvisz).

A berendezésen gondolkozom, de szerintem üresek lesznek. Az még ennél is több munka lenne, de ha van ötletetek hogy nézzen ki, ám legyen, persze ehhez látnotok kéne belülről. Holnap csinálok róla képet.

Szólj hozzá!

Címkék: panel minecraft nagyház

A bejegyzés trackback címe:

https://mcpp.blog.hu/api/trackback/id/tr815242175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása