HTML

Minecraft panel program

Egy hatalmas lakótelepet építek, kockáról kockára. Érdekesebb mint gondolnád, nézz körbe!

Friss topikok

  • Jován Szabolcs: Szia le lehet tölteni valahonnan? Vagy van valami letölthető panelház minecraftra? (2017.02.24. 11:10) Hetedik nap

Címkék

Archívum

Negyedik nap

2013.04.24. 21:32 Wurgar

4 nap 01.png

4 nap 02.png

A negyedik nap sokat haladtam. Ne tévesszen meg, nincs még kész a ház. Addig van teljesen kész amíg a dísz csík tart. Csak a homlokzatot építettem meg, a többi részen.

4 nap 03.png 

Itt látszik, hogy alig a felével vagyok meg. Azt hozzá tenném, hogy kiellett egészítenem még két sor szobával a homlokzatot, mert nem akartam, hogy a lépcsőház kerüljön a szélére. Több munka, de jobban fog kinézni.

4 nap 04.png

Azért látszik, hogy haladtam vele valamit belül is.

Már azt is ki gondoltam, hogy kívül, hogy fog kinézni a tér. Remélem holnap annak is neki tudok kezdeni, szükséges lesz, mert kezd nagyon monotonná válni ez az építés.

Szólj hozzá!

Címkék: panel építés minecraft nagyház

A bejegyzés trackback címe:

https://mcpp.blog.hu/api/trackback/id/tr115245440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása